czwartek, 4 sierpnia 2016

100 (i więcej) książek które chcę przeczytać!

Przyszedł moment, w którym zebrałam, się postanowiłam spisać 100 książek, które chciałabym przeczytać. Zadanie mam o tyle utrudnione, że postanowiłam nie wypisywać całych serii. Pomysł na sposób wykonania zaczerpnęłam od Darii z bloga Podróże w książki .


Więc zacznę od książek, które wciąż czekają na mojej półce na przeczytanie:

Dla usprawiedliwienia dodam, że pierwsze dwa tomy już przeczytałam, ale chcę je sobie odświeżyć przed resztą serii

Tak, ta książka jest po angielsku :D
Mam nie mały problem z kupowaniem książek... Ale jedno dobre z tego szesnaście książek ze stu już mamy! Teraz pozostałe:


Tak... jeżeli ktoś liczył, może zauważyć, że książek jest tak o trzydzieści więcej, niż powinno. Jednak to wszystko przez nie. Korcą nas piękną okładką, interesującym opisem. I tak w trakcie przygotowywania udało mi się usunąć kilka pozycji. Jednak nie skutecznie. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to wykroczenie. Do następnego :)

25 komentarzy:

  1. Widze ze many bardzo podobne gusty. Co do Alicia jak najszybciej przeczytac przecudowna ksiazka. Pozdrawiam kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze many bardzo podobne gusty. Co do Alicia jak najszybciej przeczytac przecudowna ksiazka. Pozdrawiam kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koleżanki też mnie do tego namawiają, ale przez ciągłe oglądanie boktube'a i czytanie blogów lista się wydłuża, a książki z początków powoli idą w zapomnienie...

      Usuń
  3. Z moimi, które chcę przeczytać pokrył się tylko Harry i jeszcze jedna pozycja. :P A o te szesnaście, które już czekają na Twojej półce na przeczytanie to się nie martw, u mnie czeka takich ponad czterdzieści! :P

    Pozdrawiam,
    http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polecam serię ,,Wybrani" - czytałam całą i naprawdę warto :) Dużą część z wymienionych przez Ciebie książek już czytałam, ale kilka także znajduje się na mojej liście Must Read :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wstyd się przyznać, ale nawet moja mama już przeczytała pierwszy tom i truje mi, że chce drugi :D

      Usuń
  5. Widzę tu dużo książek, które ja również chciała bym przeczytać lub już przeczytałam.
    Dużo Ricka, podoba mi się to <3
    Alicja <3
    Dary anioła niedawno skończyłam.
    Magisterium czytam aktualnie.
    Wczoraj skończyłam kiedy odszedłeś i chyba jest lepsze niż pierwsza część :P
    Bardzo fajny post :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com
    Instagram: @kremciowata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zakochana w "Zanim się pojawiłeś" i z drugą częśćą się troszkę ociągam, bo boję się, że nie dorówna. Ale z takim zapewnieniem na pewno szybciej po nią sięgnę :) Bez Wujka Ricka by się nie obyło, a mam niemałe zaległości.

      Usuń
  6. Dużo jest książek, które sama chciałabym przeczytać.
    Dary Anioła - przede mną ostatni tom, ale jakoś nie mogę się przybrać. Akademia wampirów - 3 tomy przeczytane czas na resztę.

    Pozdrawiam
    https://moje-czytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skończyłam AW na pierwszym tomie, który mnie nie zachwycił, ale stwierdziła, że skoro Harry dostanie drugą szansę to ta seria również zasługuje.

      Usuń
  7. Wow, mega dużo książek, połowę z nich sama chcę przeczytać :) Życzę powodzenia, aby udało ci się wszystkie przeczytać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T o tak nie wszystkie :D Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  8. Z Twojej listy przeczytała 46 książek (no chyba, że pomyliłam się w liczeniu xD). Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystko, a przynajmniej większość z wymienionych pozycji. :)
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również i dziękuję :)

      Usuń
  9. Fajny pomysł! Ja bym chyba nie dała rady tego zebrać, bo ciągle nowe dochodzą, a o starych zapominam *śmiech*
    Nie jesteś zła, kochana, że cię otagowałam do TMI BOOK TAG?
    ukochanehistorie.blogspot.com
    PS Post będzie dopiero w czwartek o 13:00 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie <3 Muszę się przyznać, że sama chciałam się do niego nominować, bo to bardzo fajny pomysł hah
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Uff... Już się bałam. Tylko poczekaj do tego czwartku, żeby było jakoś sensownie, bo skoro cię nominowalam to dziwnie by było gdybyś dodała post jako pierwsza ;D
      Nie ma za co!

      Usuń
    3. Masz rację, dziwna sytuacja :D

      Usuń
  10. Ile tu jest wspaniałych tytułów <33 ♥

    Pozdrawiam
    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle wspaniałych pisarzy, nie ma się co dziwić!

      Usuń
  11. Też chcę przeczytać "Podaruj mi miłość" i "Światło, którego nie widać", a te okładki z piórami są bardzo ładne i od razu przykuwają wzrok. Ambitne zadanie, ciekawe, jak pójdzie ci z wykonaniem. :) Widzę, że ogólnie dużo fantastyki w tym zestawieniu.

    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zagorzałą fanką fantastyki i staram się jej czytać jak najwięcej, jednak staram się przekonywać do innych gatunków, stąd "Światło, którego nie widać" w moim zestawieniu.

      Usuń
  12. Życzę wytrwałości w realizacji! I serdecznie polecam : Złodziejkę książek, Fangirl, Niebo istnieje... naprawdę!, Rywalki i Dary Anioła <3
    Pozdrawiam cieplutko! ;*
    Ana z bloga czytam-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przypadkowo znalazły się na liście. Skoro mam dodatkową rekomendację to na pewno już niedługo po nie sięgnę.

      Usuń