piątek, 11 listopada 2016

7 powodów przez które uzależniłam się od booktube'a

Na dzisiaj przygotowałam dla was, moim zdaniem, lekki i krótki wpis. Zapraszam na siedem powodów, za które kocham Booktube'a!
1. Chyba najbardziej oczywistym powodem jest to, że kocham książki!  Booktube jest miejscem, w którym mogę się o nich dużo dowiedzieć, co pomaga mi być bardziej na bieżąco.

zdjęcie z instagrama Uli : slomka

2. Bardzo często wstawiają filmiki. Subskrybuję chyba z 15 kanałów i na każdym z nich minimum raz w tygodniu pojawia się filmik. Zadziwiające skąd mają czas na to, żeby nagrać, obrobić i wrzucić film, a ja mam problem znaleźć chwilę na napisanie wpisu.

3. Widać, że kochają to, o czym mówią. Ja staram się zrobić to samo na moim blogu. Chcę, byście czytając moje recenzje, wiedzieli, że ja naprawdę kocham czytanie.

4. Bardzo często Booktube jest pierwszy i bardzo szybko wynajduje nowe tagi, które swój początek miały za granicą.

5. Są bardzo kreatywni! Ja po prostu kocham takich ludzi chociaż, że sama mam miliard pomysłów na minutę i z każdą sekundą rodzą mi się nowe marzenia, to nigdy nie wpadłabym na to, co większość z nich.

6. Inspirują mnie. Zakładam, że każdy ma w życiu kogoś, kim się inspiruje. Z mojej blogowej strony inspiracją są właśnie booktuberzy.
A nie blogowej Demi Lovato, Selena Gomez.

7. Często podkreślają, że są jednością. Wszyscy się wspierają.


A wy oglądacie booktube'a? Macie swoich faworytów? Moja lista zmienia się z każdym dniem, kiedy zaczynam oglądać jakiś książkowy filmik. Macie podobnie? Na dzisiaj to wszystko.
Do następnego! Zaczytanego tygodnia!

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam książkowe haule. Tylko że potem chcę tę wszystkie książki przeczytać i co gorsze - mieć. :D No i obowiązkowo - wszystkiego rodzaju shelf-toury motywujące do ciągłego porządkowania biblioteczki. ❤

    OdpowiedzUsuń