środa, 19 kwietnia 2017

Friendzone w książkach / Dzień Singla

Kto nie kocha gorącego romansu, namiętności między dwiema osobami pisanymi sobie w gwiazdach. Tych spojrzeń, uścisków, pocałunków? Ja. Więc jakiś wielkomyślny człowiek pomyślał o samotnych duszyczkach jak ja i 15 lutego, dzień po Walentynkach ustanowił Dzień Singla. Z tej okazji, dla wszystkich, którzy nie znaleźli swojej drugiej połówki wpis o świetnie znanym wszystkim motywie. Z książek i życia codziennego. Kochani oto przedstawiam Wam wpis - friendzon w książkach!

1. Prawdopodobnie każdy, kto przeczytał wstęp albo chociażby tytuł pomyślał o nich - Gale i Katniss z „Igrzysk Śmierci”. Wszyscy (mam nadzieję) wiedzą jak to się kończy.

Zobacz też: Ostatnia Książkoholiczka #1 Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

2. Beleth i Wiktoria z książki „Ja, diablica”  Mimo że mam nadzieję, że ostatecznie będą razem, bo uwielbiam Beletha!

3. Clary i Simon z „Darów Anioła”. Jeden z nielicznych przypadków, w których uważam, że jest to dobre, bo Simon i Clary to taki idealny friendship, że ciężko byłoby mi się pogodzić z faktem, że są parą (przeczytałam dopiero pierwszą część, więc opinia jest taka na ten moment).


4. Alec i Jace z tej samej książki co poprzednia „para”. Mam takie samo zdanie jak co do Simona i Clary i... uwielbiam Maleca, no proszę. Kto ich nie kocha?!

5. Frannie i Gabriel z „Demonów” Lisy Desrochers. Prawdopodobnie mało kto z was kojarzy tę książkę, co jest wielkim błędem, ale musiałam wykorzystać tę parę. Obwieszczam, iż od dzisiaj zawsze, kiedy będę mogła, będę wspominała o tej książce, bo zasługuje na to, by była znana. Jednak wracając do friendzonu, który tutaj nastąpił to mam co do tego bardzo mieszane uczucie, ale nic więcej nie powiem, bo zepsuje wam zabawę.


To wszystko na dzisiaj. Post celowo nie był długi. Mam nadzieję, że wam się podobało. Dajecie znać, jakie jeszcze „pary” przyszły wam na myśl, kiedy czytaliście wpis oraz czy czytaliście „Demony”! A na zakończenie piosenka, która towarzyszyła mi i inspirowała przy tworzeniu tego zestawienia. Blain Anderson (Darren Criss) - When I get you alone (GLEE).


5 komentarzy:

  1. Ja tam nie lubię Gale'a xD
    Brakuje mi tutaj postaci z Harry'ego Pottera! <3
    A Beleth i Wiktoria bardzo mnie drażnili w książce. :/
    Jednak post ciekawy, single łączmy się! :D
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zabrałam się jeszcze za Harry'ego, więc ciężko było mi szukać takich par w tej serii. Ale może kojarzysz kogoś i mi podpowiesz?

      Usuń
  2. Kojarzę tylko Katniss i Gale'a :) Ale jestem #teamPeeta ponieważ nie przepadam za Gale'em :) Popieram komentarz nade mną ;) Brakuje HP <3

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kojarzysz tylko tę parę, to najlepiej dodaj do swojej listy do przeczytania inne wspomniane książki, już czekam na recenzje na twoim blogu :D

      Usuń
  3. Gale i Katniss to idealny, modelowy przykład frendzonu.
    Tak w ogóle to świetne frendzonowe zestawienie, zgadzam się z każdą parą w nim, no może oprócz ostatniej, bo po prostu jej nie znam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń