niedziela, 30 lipca 2017

Seriale, które obejrzę (albo chociaż zacznę oglądać) w sierpniu.

Co robię w wakacje, kiedy mam totalnego kaca książkowego? Oglądam seriale, a powiem wam, że ten kac trzyma się mnie już prawie od miesiąca...


W związku z tym postanowiłam stworzyć listę serialów, które będę chciała obejrzeć w sierpniu (jeżeli nie przejdzie mi niechęć do czytania). Przy okazji przybliżę wam ich tematykę, może znajdziecie coś, czym i wy wypełnicie wolny czas.
UWAGA! Lista została stworzona z myślą  mnie, nie bierzcie ze mnie przykładu i nie oglądajcie aż tylu serialów!

1. The Lodge sezon 2
O serialu: Serial produkcji Disneya. Opowiada o Skye, która przejmuje rodzinny hotel. Cała akcja opiera się na perypetiach jej i jej przyjaciół.
Dlaczego chcę obejrzeć? 
Pierwszy sezon obejrzałam w ciągu jednego dnia (właściwie jednej nocy) i mega mnie wciągnął. Niby głupio się przyznać, że 15-letnia dziewczyna ogląda Disneya, a co więcej wyczekuje na premierę, ale taka prawda. Jeżeli już piszę o The Lodge, to nie mogę zostawić bez komentarza muzyki, tutaj link do jednej piosenek z 2 sezonu: Over til it's over.
2. Arrow
O serialu: Po katastrofie morskiej na bezludnej wyspie zostaje odnaleziony milioner. Gdy mężczyzna wraca do cywilizacji, postanawia walczyć ze złem i łapać przestępców. (opis z filmweb.pl)
Dlaczego chcę obejrzeć?
W sumie znalazł on się tu przez przypadek. Szukałam informacji do opisu The Flash i przeczytałam, że jest to tak jakby kontynuacja tego serialu. Przeczytałam opis, kila recenzji, sprawdziłam obsadę i stwierdziłam, że może być ciekawym wyborem na ten miesiąc.
3. The Flash
O serialu: Barry Allen zostaje trafiony piorunem i odkrywa, że dało mu to niezwykłą szybkość. Uczy się kontrolować swoje moce i staje się superbohaterem nazywanym The Flash.
Dlaczego chcę obejrzeć?
Niby nie ocenia się książki po okładce i mimo że nie mówię tutaj o książce, to teoretycznie tę zasadę złamałam, wybierając ten serial. Zobaczyłam plakat, a na nim Granta Gustina i po prostu nie mogłam nie dodać serialu do mojej listy do obejrzenia. Ale powiedzcie sami jak się mu oprzeć?


4. Supergirl
O serialu: Serial opowiada o Karze, która zostaje zesłana na ziemię z Kryptonu i tam pod opieką Denversów uczy się opanowywać swoje moce. Kiedy ludzie dowiadują się o jej istnieniu, postanawia zostać superbohaterką jako Supergirl.
Dlaczego chcę obejrzeć?
Powód niemal taki sam jak w poprzednim przypadku, tylko tutaj sama szukałam aktorki, a nie ona znalazła mnie. Raczej nie wiecie, że jednym z moich ulubionych serialów jest GLEE, w czwartym i piątym sezonie, można w nim oglądać Melisse Benoist – odtwórczynię głównej roli w Supergirl. Reszty możecie się domyślić.
5. 2 Broke Girls sezony 2-3
O serialu: Serial komediowy opowiadający o Max, zwyczajnej dziewczynie, która musi sama na siebie zarabiać i Caroline, która straciła wszystko, kiedy jej ojciec został wrzucony do więzienia. Dziewczyny przypadkowo się poznają, zaprzyjaźniają i postanawiają założyć interes babeczkowy. 
Dlaczego chcę obejrzeć?
Jak widać, za cel postawiłam sobie sezony dwa i trzy. Pierwszy sezon mi się bardzo podobał, więc czemu by nie kontynuować?

To już (albo aż) wszystko w tym poście. Oglądaliście któryś z tych serialów? Może jesteście wielbicielami marvelowskich (o ile można to tak określić) klimatów albo skrycie czekacie na premierę nowego odcinka The Lodge? Na pewno dm znać ile z zaplanowanych serialów udało mi się obejrzeć. Miłego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Już chyba piąty dzień i nie masz żadnych komentarzy, czyli... Jeśli chcę to kiedyś skomentować, to muszę być pierwsza? Ech, trudno.
    Współczuję tego całego kaca książkowego, naprawdę. Jak to dobrze, że są jeszcze filmy i seriale... Zawsze to jakieś pocieszenie.
    Nie oglądałam żadnego z przedstawionych przez ciebie seriali i - niestety - nieszczególnie mnie do nich ciągnie. Jestem bardzo wybredną osobą i jak na razie pokochałam jedynie The Walking Dead, a i tak nie skończyłam nawet pierwszego sezonu. Trochę przykre.
    Czekam na opis wrażeń po tych serialach. Kto wie, może jednak się przekonam? Fajnie by było ^^
    Pozdrawiam chłodniutko (bo gorącooo)
    Kasia z ukochanehistorie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kac mija na całe szczęście, a wszystko za sprawą Darów Anioła, ale skoro już zapowiedziałam, że chcę tyle obejrzeć to staram się to zrobić. Na ten moment oglądam tylko Supergirl, ale wrażenia zdradzę dopiero po obejrzeniu całości.
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Tylko tego z disneya nie widziałam, resztę oglądam. Ja na pewno muszę dużo nadrobić: Gra o Tron, House of Cards, Orange is the new black...
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orange is the new black też mam na swojej liście do obejrzenia, ale jeszcze nie teraz, a GOT mam już tak zaspoilerowaną przez przyjaciółkę, że nie wiem czy oglądanie ma sens.

      Usuń